
Avusturya’da 1 Mayıs’ta yürürlüğe girecek yeni düzenlemeyle ilk ve ortaokullarda cep telefonu ile akıllı saat gibi dijital cihazların kullanımına izin verilmeyecek.
Ülkede uzun zamandır tartışılan, ilk etapta eyalet düzeyinde uygulanan cep telefonu kullanma yasağı, 1 Mayıs’tan itibaren Avusturya’nın tamamında geçerli olacak.
Düzenlemeye göre öğrenciler, okulda bulundukları zaman zarfında bu dijital cihazları kullanamayacak. Öğrencilerin aileleriyle kısa süreliğine irtibata geçmelerine izin verilecek.
Düzenlemeye uymayan çocukların telefonlarına eğitmenler geçici el koyabilecek. Kural ihlalinin tekrarlanması durumunda el konulan cep telefonları yalnızca velilere verilecek
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8141 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5081 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5066 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3312 kez okundu
5
ABD’de Beyaz Saray çevresinde çatışma: 1 kişi vuruldu
3020 kez okundu