Beşiktaş Kulübü Denetim Kurulu Başkanı Gökhan Tiryaki, 11 Mayıs’ta yapılacak olağan seçimli genel kurulda yeniden aday olduğunu açıkladı.
Gökhan Tiryaki, konuya ilişkin yaptığı açıklamada, “Denetimi bir kontrol aracı değil; vizyon, güven ve yönetişim modeli olarak konumlandırdık. Artık Denetim Kurulu, güvenin teminatı, şeffaflığın sembolü ve bağımsızlığın temeli olmuştur. Şimdi, bu değişimi daha da ileriye taşımak için yeniden yola çıkıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1218 kez okundu
2
Girişte Kırmızı Kart
1190 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
946 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
792 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
781 kez okundu