Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı, toplantıda yaptığı konuşmada, Teknik Direktör Solskjaer ile futbolculara yeni dönemde başarılar diledi. Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer, futbolcularla tanıştıktan sonra oyun felsefesi hakkında bilgiler verdiği futbolculara beklentilerini iletti.

NORVEÇLİ HOCA İLK İDMANINA ÇIKTI
Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre, BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde yapılan idman, kondisyon ve taktik çalışması olarak gerçekleştirildi.

Antrenman, ısınma koşuları ve 5’e 2 pas çalışmasıyla başlarken, Süper Lig’in 20. haftasında Reeder Samsunspor maçında forma giyen futbolcular salonda yenilenme çalışması yaparak günü tamamladı. İdman, taktik çalışmanın ardından oynanan çift kale maçlarla sona erdi. Beşiktaş, İspanyol ekibiyle oynayacağı maçın hazırlıklarını, yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1218 kez okundu
2
Girişte Kırmızı Kart
1190 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’yu şoke eden karar! Juventus…
946 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
793 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
781 kez okundu